Najczęściej zadawane pytania

Usługi

Bestellen i betalen

Jak mogę złożyć zamówienie?

Produkt w winkelwagen plaatsen

  1. Kies het gewenste produkt
  2. voeg het produkt toe aan de winkelwagen.

Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

Jak można zobaczyć bestseller?

Als het produkt ons magazijn nog niet heeft verlaten. Możesz wysłać e-mail na adres info@mediakoning.nl, lub wysłać wiadomość na adres e-mail.

In het onderwerp kun je dan de woorden „wijziging bestelling” vermelden, zodat het process nog sneller verloopt.

U vermeld de wijziging, en wij nemen contact op om deze drzwi te voeren.

Hoe canceleer ik een bestelling?

Annuleren kan ons alleen als het produkt ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen „bestelling afgerond”). Kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te canceleren.

In het onderwerp kun je dan de woorden “annuleren” vermelden, zodat het process nog sneller verloopt.

Heeft het product de magazijn al verlaten en wilt u toch canceleren?
Dan kunt u het product ook kosteleos weigeren bij de deur.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Op het drzwi jou ingevoerde e-mailadres ontvang je een bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer poszedł.

Zo kunnen we jou bij vragen z ommerkingen beter van dienst zijn.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, to bestelling goed Doorgekomen.

Het kan zijn dat de email in de Spam is blijven haken. Indien je gén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@mediakoning

.NL.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

 1. IDeal   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Kartą kredytową (na życzenie)' pl selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. Bankowość SOFORT  
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'SOFORT' en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Directe bankoverschrijving

Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons odnawia się kredytowane, komt de bestelling binnen w systemie ons. 

4. PayPal     
 
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

  1. Bancontact (panGotówka ) 

Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

Beting online Mijn jest błędem.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook w je Spam. Heb je geen email ontvangen? Stuur ons een email info@mediakoning.nl met het onderwerp: Czy mijn najlepiej sprawdza się w doorgekomen? Stuur je produkt, naam en adres mee. Wij controleren dan jouw bestelling.

Gdzie mogę znaleźć moją fakturę?

Zodra we de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een een op info@mediakoning.nl spotkał się de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op. 

Dostarczyć & Na wynos

Kan ik mijn bestelling vandaag nog ontvangen?

Ja. Wij leen nu ook op dezelfde dag!

Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Dostawa tego samego dnia'. Bestellingen Tussen 00:00 ("s nachts) pl 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde dag geleverd przez Same Day als verzendmethode. 

Bestel je na 10:00 en voor 23:59, Dan ontvang je de bestelling de voor dag

Kan mijn pakiet na bestelling nog naar een ander adres verstuurd worden?

Als je bestelling nog nie jest afgerond, możesz je wysłać e-mailem na adres sturen naar info@mediakoning.nl. Zet in het onderwerp: Adres Wijziging 

Wij wijzigen het adres dan voor jou.

Czy ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Ja. Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Dostawa tego samego dnia'. Bestellingen Tussen 00:00 ("s nachts) pl 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde dag geleverd przez Same Day als verzendmethode. 
Zamówienia voor 17:00 Worden de następny dag za darmo Geleverd spotkał PostNL jak Metoda dozowania.

Wat zijn de kosten voor verzending?

  • Razem € 50 zjn de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland z PostNL 
  • Od € 50,- zijn de verzendkosten Wolny w Holandii spotkał PostNL
  • Szybki dźwignia za pośrednictwem tego samego dnia kost 5,95 (voor 23:59 zamówione morgen in huis, z voor 10:00 zamówione to samo Dag w huis). 

Waar to mijn pakiet?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Wat als mijn pakket vertraagd jest?

De bezorging jest in de handen van de koerier (PostNL of DHL)). Na stronie internetowej hun kan je met de track i wyśledzić numer bestsellera w de gaten houden. 

Wij weten dat zij als betrouwbare partner hun best doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond worden. 

Kan ik mijn produkt ophalen?

Ja, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl z bellen naar +31619886410.

Neem bij het afhalen van het produkt de bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Dit kan vanuit jouw telefon.

Leveren Julie ook aan het buitenland?

Wij leveren ook buiten Nederland, naar landen in Europa. De levertijd hiervan verschilt Belgie, heeft bijvoorbeeld een levertijd van 1 dag waar andere landen een levertijd van 3-5 werkdagen hebben. Wij sturen een track&trace, dus hou die in de gaten.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

  1. De Tor &Wyśledzić kod van het pakket volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. Controleer bij de koerier z de tijdvakindicatie van de bezorging jest verschoven. 
  2. Het bezorgady
    Racja het bezorgady DAT je hebty wymyślićSprawdź ook je kod pocztowy. 
  3. De skrzynka pocztowa
    Masz een niet tuis-bericht otrzymać? Dan jest het pakiet bij de Buren Zmartwiony lub bezorgera ma een nowy bezorgmoment Polska. 

Racja powiedział allemaalale wk je Jednakże geen pakiet otrzymać? Neem Dan skontaktuj się spełnione Nas op. 

Wat kan ik doen als mijn kapot produktu beschadigd jest geleverd?

Dit Lossen wij voor u op.

Binnen 30 dagen vul je dan het retourformulier in, je vermeld dat het produkt beschadigd is en dat je een vervangend exampleaar wilt. 

Wij zullen het produkt dan kosteloos voor jou omruilen.

Jakie są terminy dostawy?

Bestelling & betaling ontvangen op Ustaw dźwignię
niedziela Poniedziałek
Dzień przed 23:59 wieczorem wtorek
Dzień przed 23:59 rano środa
Woensdag voor 23:59 rano czwartek
Donderdag voor 23:59 rano piątek
Vrijdag voor 23:59 rano Poniedziałek
sobota Poniedziałek

Zelfde dag in huis? Dat can als je maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 10:00 bestelt!

Powrót i ruilen

Jak wrócić do pracy?

Ook als je op afstand koopt, heb je dezelfde opties als in de winkel. 

Je kan je produkt bekijken en dan besluiten om zonder opgave van reden het produkt terug te sturen.

Retourneren jest mogęlijk binnen 30 dagen. 

Wanneer jest retourneren gratis?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te canceleren. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor tego samego dnia (zelfde dag levering), dan wordt deze dienst niet vergoed.

Retourneren jest altijd gratis w Holandii. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland bent u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten. 

Jakie są warunki zwrotu?

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van jouw produkt een retour aanmelden.  

Niech op! Dit Betekent dat: 

  • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
  • Het produkt mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas of afval van huis meeleveren) 
  • Indien het product beschadigd (diepe krassen of breuken door verkeerd gebruik) to kan het retour worden geweigerd of kosten in rekening gebracht worden.

Wybierz 2 opcje, zobacz: 

  1. Je produkt ruilen voor een inny produkt.
  2. Je product free laten retourneren het geld wordt dan teruggestort op de rekening

Bekijk het produkt zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met het produkt om. Voor jou betekent dit dat je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt en wij kunnen dan een andere klant met het produkt blij maken. 

Krijg ik na retourneren het volledige bedrag terug?

No dobrze. Hierbij zijn 3 opcje mogelijk: 

  1. Je bekijkt het produkt zoals je in de winkel zou doen.
    Je krijgt het volledige bedrag terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Je krijgt het bedrag deels terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere of heftige beschadigingen of het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    De retour wordt geweigard. 

Jak połączyć się z Internetem, aan?

Bij Mediakoning kan je makkelijk retourneren. Dit kan snel za pośrednictwem de online retourformulier.

Kan ik mijn retour canceleren?

Dat to nie nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt twój powrót geannuleerd.

Gwarancja i naprawa 

Hoelang heb ik gwarancji?

Op alle produkten heb je 12 maanden gwarantowane. Op de produkt pagina vind je bij de specaties ook de garantieduur.

Co to jest mijn garantiebewijs?

De factuur die je hebt gekregen is een garantiebewijs.

Wie repaerert mijn produkt?

Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier.

Wanneer to mijn product gerepareerd?

Dat jest na produkt en problem verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 tydzień. 

Sturen wij het voor je op naar delevancier dan duurt het 2 do 6 weken.  

Hoe meld ik mijn naprawa online aan?

Je kan het retourformulier invullen met uitleg van het defekt. Je krijgt van ons een mail spotkał instrukcje.

De reparie retourneer je naar het volgende adres:

Nieuwe Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

De kosten van verzending worden drzwi jou gedaan.

Wat moet ik doen om mijn produkt te laten reparren?

Meld je reparie aan drzwi het reparieformulier naar info@mediakonig.nl op ta strona. 

Maak het produkt klaar voor de verzending: 

  1. Verwijder waar nodig je data en account van het apparaat.
  2. Pak het goed en veilig in, hoeft geen originele verpakking te zijn.
  3. Stuur het pakketje przez PostNL Rozpocznij od Mediakoning.

Zodra de reparie gedaan to krijgt je bericht van ons.  

Czy możesz znaleźć produkt, który chcesz naprawić?

Ja, je kan je produkt w onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
We probren je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig voor de reparie.

Je kan de reparatie altijd opsturen za pośrednictwem PostNL. 

Czy naprawa jest altijd gratis?

Ja, bij ons to naprawa altijd za darmo.

Er gelden wel 2 voorwaarden: 

  1. Het betreft een Fabricagefout. 
  1. Het valt binnen de garantieperiode. Deze kan je terugvinden op de Productpagina.

Kontakt

Ik heb een technische vraag waar kan ik terecht?

Bij technische vragen kan je een contact opnemen poprzez een contactformulier.
Je kan ons benaderen za pośrednictwem poczty elektronicznej WhatsApp.
E-mail: info@mediakoning.nl
Numer WhatsApp:  + 31619886410

Hoe kan ik het beste skontaktuj się ze mną jullie opnemen?

Je kan ons benaderen przez de mail, whatsapp of telefonisch.
E-mail: info@mediakoning.nl
Numer WhatsApp:  + 31619886410
Tel.: +31619886410

Zbyt duży rozmiar

Czy ik met alleen het kastje al zenders ontvangen?

Nee, naast het kastje heb je ook IPTV abonnementen skinieniem głowy.
Wij van Mediakoning umożliwia korzystanie z usług IPTV. Wij kunnen je daar ook geen rady bij geven.

Verkoopt Mediakoning ook abonnementen IPTV?

Wij van Mediakoning umożliwia korzystanie z usług IPTV. Wij kunnen je daar ook geen rady bij geven.

Mijn vraag staat er niet tussen wat moet ik nu doen?

Bij overige vragen kan je skontaktuj się z opnemen poprzez een contactformulier.
Wyślij e-mail na adres info@Mediakoning.nl

De waardering van www.mediakoning.nl bij Recenzje WebwinkelKeura wynosi 9.1 / 10 na podstawie 2306 opinii.
Twój Koszyk