Gwarancja i naprawa

Wie repaerert mijn produkt?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier. 

Hoe meld ik mij naprawa online aan?
Je kan ons een e-mail opsturen naar info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

Wat moet ik doen om mijn produkt te laten reparren? 

  1. Meld je reparie aan drzwi het reparieformulier naar info@mediakoning.nl op ta strona.
  2. Maak het produkt klaar voor de verzending: 
  3. Pak het poszedł en stevig in. Hoeft geen originele verpakking te zijn. 
  4. W razie potrzeby usuń swoje dane i konto.
     Stuur het pakketje przez PostNL terug naar mediakoning 
  5. Zodra de reparie gedaan to krijgt je bericht van ons.

Czy są z tym związane koszty?

Binnen de garantieperiode zijn er geen kosten aan verbonden.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

 

Czy możesz kupić produkt w winkel afgeven voor reparie?

Ja, je kan je produkt w onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak jest er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie.

 

Czy możesz kupić produkt, który chcesz naprawić?

Ja, je kan je produkt opsturen voor reparie. Wij zorgen ervoor dat het gereparerd wordt.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

De waardering van www.mediakoning.nl bij Recenzje WebwinkelKeura wynosi 9.1 / 10 na podstawie 2275 opinii.
Twój Koszyk