Garantie en reparatie

Wie repareert mijn product?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product.  Anders sturen we het product naar de leverancier. 

Hoe meld ik mij reparatie online aan?
Je kan ons een e-mail opsturen naar info@mediakoning.nl.  Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren? 

  1. Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op te sturen.
  2. Maak het product klaar voor de verzending: 
  3. Pak het goed en stevig in. Hoeft geen originele verpakking te zijn. 
  4. Verwijder waar nodig je data en account.
     Stuur het pakketje via PostNL terug naar Mediakoning 
  5. Zodra de reparatie gedaan is krijgt je bericht van ons.

Kan ik mijn product ook in de winkel afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je product in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak is er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie. Je kan de reparatie altijd opsturen via PostNL. 

De waardering van www.mediakoning.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.6/10 gebaseerd op 490 reviews.