Wie repareert mijn product?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier.
Hoe meld ik mij reparatie online aan?
Je kan ons een e-mail opsturen naar info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.
Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren?
- Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op te sturen.
- Maak het product klaar voor de verzending:
- Pak het goed en stevig in. Hoeft geen originele verpakking te zijn.
- Verwijder waar nodig je data en account.
Stuur het pakketje via PostNL terug naar Mediakoning. - Zodra de reparatie gedaan is krijgt je bericht van ons.
Zijn er kosten aan verbonden?
Binnen de garantieperiode zijn er geen kosten aan verbonden.
Wij vergoeden geen verzendkosten.
Kan ik mijn product ook in de winkel afgeven voor reparatie?
Ja, je kan je product in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.
We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak is er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie.
Kan ik mijn product ook opsturen voor reparatie?
Ja, je kan je product opsturen voor reparatie. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt.
Wij vergoeden geen verzendkosten.