Questions fréquentes

Service

Commander payer

Comment passer une commande?

Produit à winkelwagen plaatsen

  1. Produit Kies het gewenste
  2. Voeg het product toe aan de winkelwagen.

Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

Hoe wijzig ik een geplaatste bestelling ?

Et le produit dans les magazines n'est pas encore très publié. Vous pouvez envoyer un e-mail à info@mediakoning.nl, pour vous envoyer ce jour-là.

Dans het onderwerp kun je dan de woorden “wijziging bestelling” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Vous avez une idée, et vous n'avez aucun contact avec cette porte pour vous.

Comment puis-je annuler une commande ?

Annuler kan ons alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen « bestelling afgerond »). Kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.

Dans het onderwerp kun je dan de worden “annuleren” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Heeft het product de magazijn al verlaten et willt u toch annuleren?
Vous ne savez pas si le produit est aussi bon marché que chez vous.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd ?

Lorsque vous avez reçu des adresses e-mail, vous avez un e-mail de demande. Soyez attentif à cet e-mail de demande et au numéro de fait envoyé.

Zo kunnen we jou bij vragen of opmerkingen beter van dienst zijn.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen ?

Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, est de bestelling goed doorgekomen.

Vous pouvez savoir que l'e-mail contenu dans le spam est arrivé. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@mediakoning

.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?

 1. Idéal   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'iDeal' fr selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. Banque SOFORT  
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'SOFORT' en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Bankoverschriving direct

Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening est crédité, komt de bestelling binnen in ons system. 

4. PayPal     
 
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructions. Wanneer de betaling est bevestigd, komt de bestelling binnen in ons system. 

  1. Bancontact (MonsieurEspèces ) 

Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling est bevestigd, komt de bestelling binnen in ons system. 

Mijn betaling en ligne est une erreur.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook in je Spam. Heb je geen email ontvangen? Stuur ons een email info@mediakoning.nl rencontré het onderwerp: Est-ce que mijn bestelle doorgekomen ? Produit Stuur je, naam en adres mee. Wij controleren dan jouw bestelling.

Où puis-je trouver ma facture?

Zodra nous de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een op e-mail info@mediakoning.nl a rencontré de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op. 

Livrer & Emporter

Kan ik mijn bestelling vandaag nog ontvangen ?

Oui. Wij leveren nu ook op dezelfde dag!

Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Le même jour de livraison'. 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde jour Geleverd via Same Day comme méthode d'utilisation. 

Je suis venu à 10h00 et à 23h59, et j'ai commencé à écrire le lendemain

Kan mijn pakket na bestelling nog naar een ander adres verstuurd worden ?

Als je bestelling nog niet is afgerond, dan kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl. Zet in het onderwerp : Adresses Wijziging 

Wij wijzigen het adres dan voor jou.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen ?

Oui. Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Le même jour de livraison'. 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde jour Geleverd via Same Day comme méthode d'utilisation. 
commandes pour 17:00 . de volgende jour gratuit fourni avec PostNL frigorifiques  Méthode de distribution.

Quels sont les frais d'expédition?

  • Total € 50 jours de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland rencontré PostNL 
  • À partir de € 50,- pour un coût d'achat Libre aux Pays-Bas avec PostNL
  • Vite effet de levier via le même jour kost 5,95 (pour 23:59 commandé morgen in huis, de pour 10:00 commandé même jour dans l'huis). 

Waar est mijn pakket?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Wat als mijn pakket vertraagd est?

De bezorging est in de handen van de koerier (PostNL de DHL)). Via hun website kan je mets de track et tracer numéro de bestelling dans de gaten houden. 

Nous savons que votre partenaire est le mieux placé pour vous aider à le faire. Il est conseillé de jouer au-delà des mots. 

Kan ik mijn produit ophalen?

Oui, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl de bellen naar +31619886410.

Neem bij het ahalen van het product de bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Dit kan vanuit jouw telefoon.

Leveren Jullie ook aan het buitenland?

Nous livrons également en dehors des Pays-Bas, dans des pays d'Europe. Le délai de livraison diffère en Belgique, par exemple a un délai de livraison de 1 jour alors que les autres pays ont un délai de livraison de 3-5 jours ouvrables. Nous vous enverrons un track & trace, alors gardez un œil dessus.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen ?

  1. De Pister &Tracer code van het paquet volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. Controleer bij de koerier of de tijdvakindicatie van de bezorging est verschoven. 
  2. la bezorgadres
    C'est ça Le bezorgadres dat je hbt ingévuldControleer ook je code postal. 
  3. De boites aux lettres
    As tu Une niet Thuis-bericht recevoir? Dan est chaud paquet à de enfreindre concerné ou bezorger a Une nouveau moment bezorg ingeland. 

C'est ça dit Allemaalmais héb je pourtant geen paquet recevoir? Alors prends contact la ficelle d'étiquettes/étiquettes volantes en carton  ons op. 

Wat kan ik doen als mijn produit kapot de beschadigd est geleverd?

Cela a été perdu pour votre opération.

Binnen 30 jours vul je dan het retourformulier in, je vermeld dat het product beschadigd is en dat je een vervangend exemplaar wilt. 

Nous zullen het produit et kosteloos voor jou omruilen.

Quels sont les délais de livraison?

Commande et paiement reçus le Jour de livraison prévu
dimanche lundi
Lundi avant 23h59 mardi
Mardi avant 23h59 mercredi
Mercredi avant 23h59 jeudi
Jeudi avant 23h59 vendredi
Vendredi avant 23h59 lundi
samedi lundi

Zelfde dag in huis? Dat kan als je maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 10:00 bestelt !

Retour & Ruilen

Comment fonctionnent les retours ?

Même si je suis en retrait, je choisis les options également dans le clin d'œil. 

Je kan je produit bekijken en dan besluiten om zonder opgave van reden het product terug te sturen.

Retourneren est mogelijk binnen 30 dagen. 

Voulez-vous retourneren gratis ?

J'ai le droit de jouer jusqu'à 30 jours avant de pouvoir annuler votre annulation. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 jours pour jouer produit retour te sturen. Je l'ai acheté et vous l'avez entièrement acheté, y compris les frais d'achat, via PostNL. Si vous êtes le même jour (un seul jour), et que ce n'est pas le cas.

Retourneren est altijd gratis aux Pays-Bas. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland bent u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten. 

Quelles sont les conditions de retour?

Je peux avoir 30 jours pour avoir un retour sur le produit après avoir joué.  

Laisse op ! Dit betekent dat: 

  • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
  • Het product mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas of afval van huis meeleveren) 
  • Le produit indien het beschadigd (diepe krassen de breuken door verkeerd gebruik) est kan het retour worden geweigerd of kosten in rekening gebracht worden.

Er zijn 2 options mogelijk : 

  1. Je produit ruilen voor een ander produit.
  2. Je produit gratis laten retourneren het geld wordt dan teruggestort op de rekening

Regardez le produit comme indiqué dans le clin d'œil, et zorgvuldig met le produit à votre disposition. Voor vous betekent dit que je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt et wij kunnen dan een autre klant avec le produit fabriqué. 

Krijg ik na retourneren het volledige bedrag terug ?

Vaak bien. Hierbij zijn 3 opties mogelijk: 

  1. Je regarde les produits que je vous présente dans le clin d'œil.
    Je vais le faire complètement. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Je pense qu'il s'agit d'un problème. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere of heftige beschadigingen of het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    Le retour est prononcé. 

Hoe meld ik en ligne mijn retour aan?

Bij Mediakoning kan je Makkelijk retourneren. Dit kan snel via le retourformulier en ligne.

Kan ik mijn retour annuler?

Dat est niet nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt ton retour généré.

Garantie & réparation 

Combien de temps ai-je une garantie?

Op alle producten heb je 12 maanden garantie. Op de product pagina vind je bij de Specificaties ook de garantieduur.

Qu'est-ce que mijn garantiebewijs?

De factuur die je hebt gekregen is een garantiebewijs.

Quel produit répare-t-il ?

Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het produit naar de leverancier.

Voulez-vous que mijn product gerepareerd?

Dat est par produit en problème verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 semaine. 

Sturen wij het voor je ope naar de levierancier dan het 2 tot 6 weekken.  

Comment faire pour que je puisse réparer en ligne?

Je peux avoir un formulaire de retour incorrect avec ce défaut. Je krijgt van ons een mail met instructions.

De réparation retournée je naar het volgende adres:

Nieuwe Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

De kosten van verzending worden door jou gedaan.

Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren ?

Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@médiakonig. Nl op envoyer. 

Maak het product klaar voor de verzending : 

  1. Verwijder waar nodig je data en account van het apparaat.
  2. Pak het goed en veilig in, hoeft geen originle verpakking te zijn.
  3. Obtenez le paquet via PostNL passez à Mediakoning.

Zodra de reparatie gedaan est krijgt je bericht van ons.  

Kan ik mijn produit ook op locatie afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je produit à onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
Nous proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig voor de reparatie.

Je peux réparer altijd opsturen via PostNL. 

La réparation est-elle gratuite ?

Ja, bij ons est reparatie altijd gratis.

Er gelden wel 2 voorwaarden : 

  1. Il a fallu faire une fabrication. 
  1. Het valt binnen de période de garantie. Deze kan je terugvinden op de productpagina.

Contactez-Nous

Ik heb een technische vraag waar kan ik terecht ?

Bij technische vragen kan je contact opnemen via een contactformulier.
Je kan ons benaderen via mail de WhatsApp.
Courriel : info@mediakoning.nl
Whatsapp n° :  +31619886410

Hoe kan ik het beste me contacter jullie opnemen?

Je kan ons benaderen via mail, whatsapp de telefonisch.
Courriel : info@mediakoning.nl
Whatsapp n° :  +31619886410
Tél.: +31619886410

Autres questions

Kan ik a rencontré alleen het kastje al zenders ontvangen?

Nee, naast het je kastje heb je ook IPTV abonnementen nodig.
Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV abonnementen. Wij kunnen je daar ook geen avise bij geven.

Verkoopt Mediakoning ook abonnement IPTV?

Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV abonnementen. Wij kunnen je daar ook geen avise bij geven.

Mijn vraag staat er niet tussen wat moet ik nu doen ?

Si vous avez besoin de plus d'informations, vous pouvez contacter les utilisateurs via un formulaire de contact.
De een een e-mail sturen naar info@Mediakoning.nl

La réserve de www.mediakoning.nl chez Avis sur WebwinkelKeur est 9.1 / 10 basé sur 2305 avis.
Votre Panier