Garantie et réparation

Quel produit répare-t-il ?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het produit naar de leverancier. 

Hoe meld ik mij reparatie en ligne aan?
Je peux envoyer un e-mail à votre adresse info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren ? 

  1. Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op envoyer.
  2. Maak het product klaar voor de verzending : 
  3. Pak het go in stevig in. Hoeft geen originalle verpakking te zijn. 
  4. Verwijder waar nodig je data en compte.
     Obtenez le paquet via PostNL jusqu'à Médiakoning 
  5. Zodra de reparatie gedaan est krijgt je bericht van ons.

Y a-t-il des frais attachés?

La période de garantie est gratuite.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

 

Puis-je produire un mijn ok dans le winkel afgeeven voor reparatie?

Ja, je kan je produit à onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

Nous proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak est er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie.

 

Kan ik mijn produit ook opsturen voor reparatie?

Oui, je peux utiliser le produit pour réparation. Wij zorgen ervoor que het gerepareerd wordt.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

La réserve de www.mediakoning.nl chez Avis sur WebwinkelKeur est 9.1 / 10 basé sur 2305 avis.
Votre Panier