Häufig gestellte Fragen

Service

Bestellen & betalen

Wie gebe ich eine Bestellung auf?

Produkt in winkelwagen plaatsen

  1. Kies het bestes Produkt
  2. voeg het produkt toe aan de winkelwagen.

Nadat je alle Produkte in de Winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

Wie wäre es mit einer der am besten bewerteten Produkte?

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten. Kan je een E-Mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.

In het onderwerp kun je dan de wooden „wijziging bestelling“ vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Melden Sie sich an und kontaktieren Sie uns nicht, um diese Tür zu öffnen.

Wie kann ich eine Bestellung stornieren?

Annuleren kan ons alleen as het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen „bestelling afgerond“). Kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.

In het onderwerp kun je dan de wood „annuleren“ vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Wenn das Produkt des Magazins verkauft wird und Sie es annullieren möchten?
Dann kann Ihr Produkt auch noch teurer sein.

Wie viel kostet meine Bestellung?

Öffnen Sie Ihre E-Mail-Adresse, wenn Sie eine E-Mail-Adresse eingeben. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer ging.

Wir möchten Ihnen helfen, Ihre Dienste besser zu leisten.

Warum gibt es keine Untersuchungsmail?

Indien je na het bestellen een Factuurnummer hebt ontvangen, ist de bestelling goed doorgekomen.

Het kan zijn dat de email in de Spam ist blijven haken. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@mediakoning

.nl.

Wie kann ich meine Bestellung bezahlen?

 1. Ideal   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'iDeal' und wählen Sie eine Bank aus. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. SOFORT Banking  
Je nachdem, was Sie für eine 'SOFORT'-Optik in einer ausgewählten Bank kaufen möchten. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Direkte Banküberweisung

Je Wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening ist gutgeschrieben, komt de bestelling binnen in ons system. 

4. PayPal     
 
Je kiest in der afrekenpagina voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons system. 

  1. Bancontact (HerrBargeld) 

Je kiest in der afrekenpagina voor de optie 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons system. 

Mijn Online-Betaling ist falsch.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ok in Spam. Heb je geen email ontvangen? Senden Sie eine E-Mail an info@mediakoning.nl mit het onderwerp: Ist mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, naam en adress mee. Wij controleren dan jouw bestelling.

Wo finde ich meine Rechnung?

Zodra wir bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een email op info@mediakoning.nl traf de factuurgegevens. Wir wissen, dass es tatsächlich so ist. 

Lieferung & abholen

Kann ich meine Bestellung nicht aufgeben?

Ja. Wij Hebeln nu ook op dezelfde dag!

Als je Doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Je nach Wunsch "Same Day Delivery". Bestellen bis 00:00 Uhr ('s nachts) de 10:00 ('s morgens) worden op deselfde dag geleverd via Same Day als Verzendmethode. 

Bestel je um 10:00 und 23:59, dan ontvang je de bestelling de volgende dag

Kannst du ein Paket mit einer Beststellung bekommen, die dir eine andere Adresse gegeben hat?

Wenn ich Ihnen noch nicht behilflich bin, können Sie mir eine E-Mail an info@mediakoning.nl schicken. Zet in het onderwerp: Wijziginger Adresse 

Wij wijzigen het adress dan voor jou.

Kann ich meine Bestellung aufgeben?

Ja. Als je Doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestld kan dit. Je nach Wunsch, 'Same Day Delivery'. Bestellen bis 00:00 Uhr ('s nachts) de 10:00 ('s morgens) worden op deselfde dag geleverd via Same Day als Verzendmethode. 
Aufträge für 17:00 werden de volgende Tag gratis geliefert traf PostNL als Verzendmethode.

Was kostet der Versand?

  • Gesamt € 50 Zijn Versandkosten maximal € 5,95 innerhalb der Niederlande mit PostNL 
  • Ab € 50,- zijn verzendkosten kostenlose in Deutschland traf PostNL
  • Snelle Hebel über Same Day kost 5,95 (für 23:59 bestellt morgen in huis, von für 10:00 bestellt gleich dag im Haus). 

Waar ist mein Paket?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Was ist als mijn pakket vertraagd?

De bezorging ist in de handen van de koerier (PostNL von DHL)). Über die Hun-Website kann man den Track kennen lernen und Spur Bestellnummer im Gaten House. 

Wij weten dat zij als betrouwbare Partner hun best doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond been. 

Kan ik mijn Produkt ophalen?

Ja, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een E-Mail sturen naar info@mediakoning.nl von bellen naar +31619886410.

Neem bij het afhalen van het product de bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Das kann man auch beim Telefonieren tun.

Leveren Jullie ook aan het buitenland?

Wir liefern auch außerhalb der Niederlande in Länder in Europa. Die Lieferzeit unterscheidet sich von Belgien, zum Beispiel hat eine Lieferzeit von 1 Tag, während andere Länder eine Lieferzeit von 3-5 Werktagen haben. Wir werden ein Track & Trace senden, also behalten Sie es im Auge.

Was muss ich tun, wenn mein Paket nicht verfügbar ist?

  1. De Spur &Spur Code van het pakket volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. Controleer bij de koerier of de tijdvakindicatie van de bezorging ist verschoven. 
  2. Der bezorgadres
    Richtig het bezorgadres dat je haben verschlucktControleer ook je postleitzahl. 
  3. De Briefkasten
    Hast du einem nicht thuis-bericht erhalten? Dan ist het Paket bei de Nachbarn Besorgt oder bezörger hat einem neue bezorgmoment ingeland. 

Richtig dies allemaal, Maar heb je jedoch geen Paket erhalten? Dann nimm es Kontakt versiegelte  Mi. op. 

Wat kan ik doen as mijn product kapot of beschadigd is geleverd?

Es geht Ihnen verloren.

Binnen 30 dagen vul je dan het retourformulier in, je vermeld dat het product beschadigd is en dat je een vervangend exemplaar welt. 

Wir möchten Ihnen das Produkt und die Kosten für Sie zur Verfügung stellen.

Wie sind die Lieferzeiten?

Bestellung & Zahlung eingegangen am Voraussichtlicher Liefertag
Sonntag Montag
Montag vor 23 Uhr Dienstag
Dienstag vor 23 Uhr Mittwoch
Mittwoch vor 23 Uhr Donnerstag
Donnerstag vor 23 Uhr Freitag
Freitag vor 23:59 Uhr Montag
Samstag Montag

Zelfde dag in huis? Dat kan als je mandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 10:00 bestelt!

Retour & Ruilen

Wie funktioniert die Rückkehr?

Ook als je op afstand koopt, heb je dezelfde opties as in de winkel. 

Je kan je Produkt bekijken en dan besluiten om zonder opgave van reden het product terug te sturen.

Retourneren ist mogelijk binnen 30 dagen. 

Wanneer ist kostenlos retourneren?

Je hebt es recht, wenn man bis zu 30 Tage alt wird, wenn es um die Annullierung geht. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor Same Day, dan wordt deze dienst niet vergoed.

Retourneren ist altijd gratis in Nederland. Bij retourneren vanuit other landen dan Nederland Bent u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten. 

Was zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 Tage auf der Suche nach dem Produkt und retour aanmelden.  

Lass op! Dit betekent dat: 

  • Inhoud van de doos komplett geleverd moet worden. 
  • Das Produkt mag nicht beschädigt sein (keine Zigaretten, Zigaretten oder andere Zigaretten) 
  • Indien het product beschadigd (diepe krassen of breuken door verkeerd gebruik) is kan het retour worden of cost in rekening gebracht worden.

Er zijn 2 Optionen mogelijk: 

  1. Je Produkt ruilen voor een anderes Produkt.
  2. Je product free laten retourneren het geld wordt dan teruggestor op de rekening

Bekijk het product zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met het product om. Voor jou betekent dit dat je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt und wij kunnen und een andere klant mit het product blij maken. 

Möchten Sie, dass Ihr Kunde das volle Geld zurückerhält?

Vaak gut. Hierbij zijn 3 Optionen mogelijk: 

  1. Ich habe festgestellt, dass sich das Produkt in dem von Ihnen gewünschten Winkel befindet.
    Je krijgt het volledige Bettdecke terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Je krijgt het Bettdecke deels terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere of heftige beschadigingen of het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    De retour wortgeweigerd. 

Wie kann ich meine Retoure online melden?

Bij Mediakoning kan je makkelijk retourneren. Dit kan snel über de online retourformulier.

Kann ik mijn retour annuleren?

Dat ist nicht nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt jouw zurück geannuleerd.

Garantie & Reparatur 

Wie lange habe ich eine Garantie?

Op alle Produkte heb je 12 maanden garantie. Op de product pagina vind je bij de Specifications ook de garantieduur.

Was ist mijn garantiebewijs?

De facto gibt es für die gewonnene Regenerierung eine Garantie.

Wie repariere das mijn-Produkt?

Afhankelijk van het defekt repareren onze reparateurs het product. Anders sturen wir het Produkt naar de Leverancier.

Wanneer ist mijn Produkt gerepareerd?

Daten sind pro Produkt en Problem verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 Woche. 

Sturen wij het voor je op naar de leverancier dan duurt het 2 tot 6 wochen.  

Wie kann ich meine Reparatur online melden?

Je kan het retourformulier invullen met uitleg van het defekt. Je krijgt van ons een mail traf Anweisungen.

De reparatie retourneer je naar het volgende Adresse:

Nieuwe Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

De kosten van verzending worden Door Jou gedaan.

Was muss ich tun, um mein Produkt später reparieren zu lassen?

Melden Sie die Reparatur an das Reparaturformular info@Medienkonig. Nl op senden. 

Bitte beachten Sie die Produktklaar für den Versand: 

  1. Überprüfen Sie, ob Sie Daten und Gerätekontodaten benötigen.
  2. Das Paket wurde verschleiert und noch nicht originalverpackt.
  3. Stuur het pakketje via PostNL Zurück zur Mediakoning.

Der Schadensersatzanspruch ist ein Bericht von uns.  

Kann ich das Produkt suchen, um es zu reparieren?

Ja, je kan je ein Produkt in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
Wir testen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig voor de reparatie.

Je kan de reparatie altijd opsturen über PostNL. 

Ist die Wiedergutmachung altijd kostenlos?

Ja, bij ons ist kostenlos.

Er Gelden wel 2 Voorwaarden: 

  1. Het betreft een Fabricagefout. 
  1. Het valt binnen de garantieperiode. Deze can je terugvinden op de productpagina.

Kontakt

Ich habe ein technisches Problem, das mir zusteht?

Bij technische vragen kan je eine Kontaktöffnung über ein Kontaktformular.
Je kan ons benaderen per de mail von whatsapp.
E-Mail: info@mediakoning.nl
Whatsapp-Nr.:  +31619886410

Hoe kan ik het best contact me jullie opnemen?

Je kan ons benaderen via de mail, whatsapp oder telefonisch.
E-Mail: info@mediakoning.nl
Whatsapp-Nr.:  +31619886410
Tel.: +31619886410

Offene Fragen

Kan ik traf alleen het kastje al zenders ontvangen?

Nein, das ist nicht alles, was ich brauche, um IPTV-Abonnements zu erhalten.
Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV-Abonnements. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

Verkoopt Mediakoning ok IPTV-Abonnements?

Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV-Abonnements. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

Mein Staat hat nichts gesagt, was ich jetzt tun muss?

Bij overige vragen kan je contact openmemen via een contactformulier .
Von een een E-Mail sturen naar info@Mediakoning.nl

Der Download von www.mediakoning.nl bij WebwinkelKeur-Bewertungen ist 9.1 / 10 basierend auf 2305 Bewertungen.
Ihr Warenkorb