Garantie und Reparatur

Wie repariere das mijn-Produkt?
Afhankelijk van het defekt repareren onze reparateurs het product. Anders sturen wir het Produkt naar de Leverancier. 

Wie kann ich meine Reparatur online durchführen?
Sie können mir eine E-Mail senden info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

Was muss ich tun, um mein Produkt später reparieren zu lassen? 

  1. Melden Sie die Reparatur an das Reparaturformular info@mediakoning.nl op senden.
  2. Bitte beachten Sie die Produktklaar für den Versand: 
  3. Das Paket wurde eingelegt und nicht originalverpackt. 
  4. Verwijder waar nodig Ihre Daten und Ihr Konto.
     Stuur het pakketje über PostNL terug naar Mediakoning 
  5. Der Schadensersatzanspruch ist ein Bericht von uns.

Sind damit Kosten verbunden?

Binnen de garantieperiode zijn er kosten aan verbonden.
Wir erhalten keine Versandkosten.

 

Kan ik mijn produkt ok in de winkel afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je ein Produkt in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

Wir testen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak is er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie.

 

Können Sie das Produkt für die Reparatur verwenden?

Ja, je kan je Produkt opsturen voor reparatie. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt.
Wir erhalten keine Versandkosten.

Der Download von www.mediakoning.nl bij WebwinkelKeur-Bewertungen ist 9.1 / 10 basierend auf 2305 Bewertungen.
Ihr Warenkorb