FAQs

e eficaz

Bestellen e betalen

Como faço um pedido?

Produto em winkelwagen plaatsen

  1. Produto Kies het gewenste
  2. voeg het produto toe aan de winkelwagen.

Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

Hoe wijzig ik een geplaatste best-seller?

Além disso, o produto está disponível na revista nog niet heeft verlaten. Você pode enviar um e-mail para info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.

Em onderwerp kun je dan de woorden “wijziging bestelling” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Se você decidir fazer isso, não entre em contato com essa porta para você.

Como faço para cancelar um pedido?

Anuleren kan ons alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Também o produto ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen “bestelling afgerond”). Você pode enviar um e-mail para info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te anularen.

Em onderwerp kun je dan de worden “annuleren” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Heeft het product de magazijn al verlaten en wilt u toch anuleren?
Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij deur.

Qual é a melhor maneira de investigar?

Op het door jou jouerde e-mailadres ontvang jeen bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer goed.

Zo kunnen we jou bij vragen de opmerkingen beter van dienst zijn.

Por que eu não recebi nenhum e-mail?

Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, é o bestelling doorgekomen.

Het kan zijn dat de email no Spam é blijven haken. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info @ mediakoning

.NL.

Hoe kan ik mijn besteller betalen?

 1. Ideal   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'iDeal'en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. Banco SOFORT  
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'SOFORT' en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Direcionar bankoverschrijving

Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening é Bijgeschreven, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

4. PayPal     
 
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

  1. Bancontact (SenhorDinheiro ) 

Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

As apostas online Mijn são erradas.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan de je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook in je Spam. Heb je geen email ontvangen? Stuur ons een email info@mediakoning.nl conheceu het onderwerp: É mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, naam en adres mee. Wij controleren dan jouw best-seller.

O que eu posso fazer de fato?

Zodra nós de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Também je de bevestigingsemail não pode receber, kijk e bij de Spam. Você já sabe o que quer? Stuur ons e e-mail op info@mediakoning.nl conheceu de factuurgegevens. Wij sturen je dan defactuur op. 

Entrega & Afhalen

Kan ik mijn best-seller vandaag nog ontvangen?

Sim Wij leven nu ook op dezelfde dag!

Als je doordeweeks van maandag t / m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Same Day Delivery'. Horário de encerramento 00:00 ('s nachts) en 10:00 (morgens de) worden op dezelfde dia geleverd via Same Day como verzendmethode. 

Melhor das 10:00 às 23:59, dan ontvang je de bestelling de volgende dag

Kan mijn pacote e bestelling nog naar een ander adres verstuurd worden?

Além disso, o best-seller nog niet é afgerond, dan kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl. Zet in het onderwerp: Endereço de Wijziging 

Wij wijzigen het endereço dan para você.

Kan ik mijn best-seller vandaag ontvangen?

Ja. Als je doordeweeks van maandag t / m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Same Day Delivery'. Horário de encerramento 00:00 ('s nachts) en 10:00 (morgens de) worden op dezelfde dia geleverd via Same Day como verzendmethode. 
Pedidos para 17:00 Worden de Volgende dag grátis entregue conheceu PostNL como Método de dispensação.

Quais são os custos de envio?

  • Total € 50 dólares de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland com PostNL 
  • De € 50, - zijn de verzendkosten livre na Holanda conheceu PostNL
  • Rápido alavancagem via Same Day kost 5,95 (para 23:59 ordenou morgen in huis, de para 10:00 ordenou Zelfde dia em huis). 

Waar é mijn pakket?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Wat als mijn pakket vertraagd é?

De bezorging está em de handen van de koerier (PostNL da DHL)). Via hun website kan je met de track e traçar nummer de bestelling em de gaten houden. 

Wij weten dat zij als betrouwbare partner hun melhor doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beond worden. 

Kan ik mijn produto ophalen?

Ja, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl de bellen naar +31619886410.

Neem bij het afhalen van het product of bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Dit kan vanuit jouw telefoon.

Leveren Jullie também para a terra firme?

Wij leveren ook buiten Nederland, naar landen na Europa. De levertijd hiervan verschilt Belgie, heeft bijvoorbeeld een levertijd van 1 dag waar andere landen een levertijd van 3-5 werkdagen hebben. Wij sturen een track & trace, dus hou die in de gaten.

O que você acha doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

  1. De Acompanhar &Traçar código do pacote volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. O controleer bij de koerier de de tijdvakindicatie van de bezorging é verschoven. 
  2. Het Bezorgadres
    Está certo het Bezorgadres dat je heb nascerVerifique ook je código postal. 
  3. De Brievenbus
    Você já een niet Thuis-Bericht Ontvangen? Dan está quente pacote bij de Buren Bezorgd ou o Bezorger tem een novo momento bezorg Ingepland. 

Está certo dit todos elesmas heb je toch geen pacote Ontvangen? neem dan Contacto conheceu ons op. 

Wat kan ik doen als mijn product kapot de beschadigd is geleverd?

Dit lossen wij para você op.

Binnen 30 dagen vul je dan het retourformulier in, je vermeld dat het product beschadigd is en dat je een vervagend exemplaar wilt. 

Wij zullen het product e kosteloos para você omruilen.

Wat zijn de levetijden?

Bestelling & betaling ontvangen op Alavancagem Verwachte
domingo segunda-feira
Amanhã às 23h59 terça-feira
Fim de tarde 23:59 uur quarta-feira
Woensdag às 23:59 horas quinta-feira
Domingo às 23:59 horas sexta-feira
Sábado às 23:59 horas segunda-feira
sábado segunda-feira

Zelfde dag in huis? Dat kan als je maandag, dinsdag, woensdag, donderdag de vrijdag voor 10:00 bestelt!

Retour & ruilen

Hoe werkt retornou?

Além disso, se você estiver próximo, você também deve optar pelo winkel. 

Je kan je product bekijken en dan besluiten om zonder opgave van het product terug te sturen.

Retourneren é mogelijk binnen 30 dagen. 

Wanneer é retourneren grátis?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dias em jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor Same Day (zelfde dag leveling), dan wordt deze dienst niet vergoed.

Retourneren é altijd grátis em Nederland. Retourneren vanuit andere landen and Nederland bent u zelf verantwoordelijk for het posten en portokosten. 

Qual é o ponto de retorno?

Gratuito Você tem 30 dias após o lançamento do produto e retour aanmelden.  

Deixe op! Dit betekent dat: 

  • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
  • Het product mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas de afval van huis meeleveren) 
  • Indien het product beschadigd (diepe krassen de breuken door verkeerd gebruik) é kan het retour worden geweigerd de kosten em rekening gebracht worden.

Er zijn 2 opções mogelijk: 

  1. Je product ruilen para een ander product.
  2. Je product free laten retourneren het geld wordt dan teruggestort op de rekening

Veja o produto zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met het product om. Voor jou betekent dit dat je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt en wij kunnen dan een andere klant met het product blij maken. 

Krijg ik retourneren het volledige bedrag terug?

Vá bem. Hierbij zijn 3 opções mogelijk: 

  1. Bekijkt het product zoals je in de winkel zou doen.
    Eu crijgt het volledige bedrag terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Eu crijgt het bedrag deels terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere de heftige beschadigingen de het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    De retorno wordt geweigerd. 

Como combinar ik online mijn de volta aan?

Bij Mediakoning kan je makkelijk retourneren. Pode ser encontrado através do formulário de retourformulier online.

Kan ik mijn retour anularen?

Dat é niet nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt seu retorno geannuleerd.

Garantie e reparatie 

Como posso garantir?

Op alle producten heb je 12 maanden garantie. A página do produto vem com todas as especificações e garantias.

O que é mijn garantiebewijs?

De factuur die je hebt gekregen é een garantiebewijs.

Wie repareert mijn produto?

Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders reforçou que het product naar de leverancier.

Wanneer é meu produto gerepareerd?

Dat é por produto em problemas verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 semana. 

Sturen wij het voor je op naar de leverancier dan duurt het 2 a 6 weken.  

Hoe meld ik mijn reparatie on-line aan?

Je kan het retourformulier invullen met uitleg van het defeito. Je krijgt van ons een mail cumpriu as instruções.

De reparatie retourneer je naar het volgende address:

Nieuwe Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

O custo do uso de palavras para você.

O que você quer fazer com o meu produto para repareren?

Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakonig.nl op te sture. 

Faça o produto klaar voor de verzending: 

  1. Verifique se você não tem dados da conta do aparelho.
  2. Pak het goed en velaig in, hoeft geen originele verpakking te zijn.
  3. Stuur het pakketje via PostNL terug naar mediakoning.

Zodra de reparatie gedaan é krijgt je bericht vans ons.  

Você pode obter o produto ik mijn op localie afgeven para reparar?

Ja, produto je kan je em onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
Nós investigamos je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig para reparatie.

Je kan de reparatie altijd opturen via PostNL. 

O reparatie altijd é grátis?

Sim, bij ons is reparatie altijd gratis.

Er gelden bem 2 voorwaarden: 

  1. Ele é melhorado een fabricagefout. 
  1. Ele tem um período de garantia. Deze kan je terugvinden op de productpage.

Contato

Eu tenho uma experiência técnica que pode ser melhor?

Uma consulta técnica pode abrir um contato por meio de um formulário de contato.
Je kan ons benaderen via e-mail do WhatsApp.
E-mail: info@mediakoning.nl
Whatsapp nr .:  +31619886410

Hoe kan ik het beste contacte-me jullie opnemen?

Je kan ons benaderen via de mail, whatsapp ou telefonisch.
E-mail: info@mediakoning.nl
Whatsapp nr .:  +31619886410
Telnr .: +31619886410

Outras perguntas

Kan ik conheceu alleen het kastje al zenders ontvangen?

Não, o kastje heb je também IPTV é totalmente gratuito.
Wij van Mediakoning aberto com IPTV gratuito. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

Verkoopt Mediakoning ook abonnementen IPTV?

Wij van Mediakoning aberto com IPTV gratuito. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

Minha vida está certa, não há nada que você possa fazer?

Bij overige vragen kan je contact opnemen via een contactformulier.
De een een e-mail sturen naar info@Mediakoning.nl

De Waardering van www.mediakoning.nl bij Avaliações da WebwinkelKeur é 9.1 / 10 baseado em 2302 avaliações.
Seu carrinho de compras