Garantia e reparo

Wie repareert mijn produto?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders reforçou que het product naar de leverancier. 

Como você pode se recuperar online?
Je kan ons een e-mail opturen naar info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

O que você quer fazer com o meu produto para repareren? 

  1. Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op te sture.
  2. Faça o produto klaar voor de verzending: 
  3. Pak het go en stevig in. Hoeft geen originele verpakking te zijn. 
  4. Verwijder waar nodig je dados em conta.
     Stuur het pakketje via PostNL terug naar Mediação 
  5. Zodra de reparatie gedaan é krijgt je bericht vans ons.

Existem custos associados?

Os períodos de garantia não são gratuitos para serem usados.
Nós não pagamos muito.

 

O produto ik mijn ook in de winkel afgeven para reparar?

Ja, produto je kan je em onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

Nós investigamos je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak é bem melhor tijd en ferrugem nodig para reparatie.

 

Você pode obter o produto ik mijn para reparar?

Sim, je kan je product pode ser reparado. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt.
Nós não pagamos muito.

De Waardering van www.mediakoning.nl bij Avaliações da WebwinkelKeur é 9.1 / 10 baseado em 2298 avaliações.
Seu carrinho de compras