Domande frequenti

Servizi

Bestellen e betalen

Come posso effettuare un ordine?

Prodotto in Winkelwagen Plaatsen

  1. Kies het gewenste prodotto
  2. voeg het product toe aan de winkelwagen.

Nadat je all producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen greener gaan om de bestelling af te ronden.

Come voglio che sia un bestells geplaatste?

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten. Puoi inviare un'e-mail all'indirizzo info@mediakoning.nl per ricevere un'e-mail a partire da oggi.

In het onderwerp kun je dan de woorden "wijziging bestelling" vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

U vermeld de wijziging, en wij nemen contact op om deze door te voeren.

Come annullare un bestelling?

L'annullamento può essere alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen "bestelling afgerond"). Kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.

In het onderwerp kun je dan de woorden "annuleren" vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Vuoi che il prodotto della rivista venga pubblicato e vuoi annullarlo?
Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij deur.

Come sono le mie migliori prestazioni?

Op het door jou ingevoerde e-mailadres ontvang je een bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsmail en de factuurnummer goed.

Zo kunnen we jou bij vragen of opmerkingen beter van dienst zijn.

Perché non ho ricevuto la posta in arrivo?

Se sul bestellen c'è un numero di fatto, è il bestelling goed doorgekomen.

È possibile che l'e-mail nello spam venga rubata. Indien je geen factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@mediakoning

.com.

Come posso pagare il mio ordine?

 1. Ideale   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'iDeal' en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Vuoi conoscere meglio le parole, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. Servizi bancari SOFORT  
Puoi consultare la pagina precedente per opzione 'SOFORT' e selezionare la tua banca. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Vuoi conoscere meglio le parole, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Gestione bancaria diretta

Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de istruzioni. Il rekening delle opzioni di betaling è biggeschreven, komt de bestelling binnen nel sistema ons. 

4. PayPal     
 
Se ti trovi in ​​una nuova pagina per l'opzione 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de istruzioni. Il miglior prezzo è bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

  1. Bancontact (signorContanti ) 

Vedi la pagina precedente per l'opzione 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de istruzioni. Wanneer de betaling è bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

Il betaling online di Mijn è sbagliato.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk controlla lo spam. Heb je geen email ontvangen? Invia un'e-mail a info@mediakoning.nl con le seguenti informazioni: mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, naam en adres mee. Wij controleren e il tuo bestelling.

Cosa posso fare per vincere?

Zodra we de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Se l'e-mail di rilevamento non può essere vinta, puoi anche usare lo spam. Vind je het daar ook niet? Stuur on een email op info@mediakoning.nl incontrato de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op. 

Consegnare & Porta via

Posso dirmi di più?

Ja. Wij levaen nu ook op dezelfde dag!

Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Per ulteriori informazioni sulla pagina per la "consegna in giornata". Partenza ore 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op giorno dezelfde geleverd tramite Same Day als verzendmethode. 

Bestel je na 10:00 en 23:59, e l'inizio della bestelling di fine giornata

Vuoi sapere quali sono le migliori parole?

Als je bestelling nog niet is afgerond, dan kan jeen e-mail sturen naar info@mediakoning.nl. Zet in het onderwerp: Wijziging indirizzo 

Wijzigen het adres dan voor jou.

Posso dirmi di più?

Ja. Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit. Per ulteriori informazioni sulla pagina per la "consegna in giornata". Partenza ore 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op giorno dezelfde geleverd tramite Same Day als verzendmethode. 
Per informazioni sugli ordini: per 17:00 Worden de volgende giorno gratis fornito incontrato PostNL come Metodo di erogazione.

Quali sono i costi di spedizione?

  • Totale € 50 giorni de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland con PostNL 
  • A partire da € 50,- il prezzo di spedizione Gratuita In Olanda incontrato PostNL
  • Veloce facendo leva tramite Same Day costa 5,95 (per 23:59 ordinato morgen in huis, di per 10:00 ordinato stesso dag in casa). 

Waar è mijn pakket?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Wat als mijn pakket vertraagd è?

De bezorging è in de handen van de koerier (PostNL di DHL)). Tramite il sito Web di hun kan je met de track ed tracciare numero di bestelling in de gaten houden. 

Weten weten dat zij als betrouwbare partner hun best doen om het zo zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beoond worden. 

Kan ik mijn prodotto ophalen?

Ja, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl di bellen naar +31619886410.

Neem bij het afhalen van het product de bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Dit kan vanuit jouw telefono.

Leveren Jullie ook aan het buitenland?

Wij leveren ook buiten Nederland, naar landen in Europa. De levertijd hiervan verschilt Belgie, heeft bijvoorbeeld een levertijd van 1 dag waar andere landen een levertijd van 3-5 werkdagen hebben. Wij sturen een track&trace, dus hou die in de gaten.

Che cosa fare quando il mio pacchetto non è disponibile?

  1. De Traccia &Traccia codice van het pakket volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. Controleer bij de koerier of de tijdvakindicatie van de bezorgeng is verschoven. 
  2. Il bezorgadres
    Giusto het bezorgadres dat je avere ingevolocontrollare OOK je codice postale. 
  3. De brievenbus
    Ehi je un niet così-Bericht ricevere? Dan è het pacchetto a de Buren bezorgd di de bezorger ha un nuovo momento bezorg inglanda. 

Giusto DIT allemaal, maar heb je toch geen pacchetto ricevere? Neem Dan contatti di cartone  Firefox op. 

Cosa posso fare quando il mio prodotto kapot di beschadigd è geleverd?

Questa perdita sarà dovuta alla tua operazione.

Binnen 30 dagen vul je dan het retourformulier in, je vermeld chet het product beschadigd is en dat je een vervangend exemplaar wilt. 

Wij zullen het product and kosteloos voor jou omruilen.

Wat zijn de levatijden?

Bestelling & betaling ontvangen op Verwachte Leverdag
domenica lunedi
Lunedì alle 23:59 ore martedì
Arrivo alle 23:59 ore mercoledì
Woensdag alle 23:59 uur giovedi
Domenica alle 23:59 venerdì
Vrijdag alle 23:59 eur lunedi
sabato lunedi

Zelfde dag in huis? Dat kan als je maandag, dinsdag, woensdag, donderday o vrijdag voor 10:00 bestelt!

Ritorno & Ruilen

Come funzionano i resi?

Anche quando sono in attesa di acquisto, sono disponibili opzioni come nell'occhiolino. 

Je kan je product bekijken and dan besluiten om zonder opgave van reden het product terug te sturen.

Retourneren è mogelijk binnen 30 giorni. 

Vuoi che il ritorno sia gratuito?

Je hebt het het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor Same Day (zelfde dag levering), dan wordt deze dienst non vergoed.

Retourneren è gratis in Olanda. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland bent u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten. 

Cosa c'è di retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van jouw product een retour aanmelden.  

Lascia andare! Dit betekent dat: 

  • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
  • Het product mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas of afval van huis meeleveren) 
  • Indien het product beschadigd (diepe krassen of breuken door verkeerd gebruik) è kan het retour worden geweigerd of kosten in rekening gebracht worden.

Er zijn 2 opzioni mogelijk: 

  1. Il prodotto si rovina per un altro prodotto.
  2. Je prodotto gratis retourneren laten het geld wordt dan teruggestort op de rekening

Bekijk het product zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met the product om. Voor jou betekent dit dat je dan snel het volledige anschafbedrag terugkrijgt en wij kunnen dan een andere klant met het product blij maken. 

Sei stato invitato a tornare in questo modo?

Va bene. Hierbij zijn 3 opzioni mogelijk: 

  1. JE BEKIJKT HET PRODOTTO ZOALS JE in de winkel zou doen.
    JE KRIJGT HET Volledige Bedrag Terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Je krijgt het bedrag deels terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere of heftige beschadigingen of het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    Parole di ritorno. 

Hoe meld ik online mijn ritorno aan?

Bij Mediakoning kan je makkelijk retourneren. Dit kan snel tramite il retourformulier online.

Posso annullare il mio ritorno?

Dat non è niente. Als je het product niet binnen 14 dagen na anmelding retourneert, dan wordt jouw genannuleerd di ritorno.

Garanzia e riparazione 

Ho una garanzia?

Op alle producten heb je 12 maanden garantie. Sulla pagina del prodotto vind je bij de specifiche ook de garantieduur.

Qual è il mio garantiebewijs?

De factuur die je hebt gekregen è een garantiebewijs.

Wie repareert mijn prodotto?

Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen het product naar de levancier.

Vuoi che il prodotto mijn sia gerepareerd?

Dat è per prodotto e problema verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 settimana. 

Starai cercando di essere sul punto di leva e dovrai da 2 a 6 settimane.  

Hoe meld ik mijn riparazione online aan?

Je kan het retourformulier invullen ha incontrato uitleg van het defect. Je krijgt van ons een mail ha incontrato le istruzioni.

Il mittente della riparazione è all'indirizzo:

Nuovo Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

Il costo della spedizione ti porta fuori.

Cosa posso fare per riparare il mio prodotto in ritardo?

Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakonig. Nl op inviare. 

Visualizza il codice prodotto per la spedizione: 

  1. Verwijder waar nog je data en account van het apparaat.
  2. Pak het goed en veilig in, hoft geen originalele verpakking te zijn.
  3. Stuur het pakketje via PostNL andare vicino a Mediakoning.

Zodra de reparatie gedaan è krijgt je bericht van ons.  

Kan ik mijn prodotto si trova nella posizione afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je product in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
Indaghiamo sulla natura del problema che può aiutarti, ma è molto più importante per la riparazione.

Je kan de reparatie altijd opsturen tramite PostNL. 

La riparazione è gratuita?

Ja, bij ons è riparatie altijd gratis.

Ci sono 2 passaggi: 

  1. Ha subito una fabbricazione. 
  1. Het valt binnen de garantieperiode. Deze kan je terugvinden sulla pagina del prodotto.

Contatti

Non c'è un punto di vista tecnico che non può essere visto?

Bij technische vragen kan je een contact opennemen tramite een contactformulier.
Je kan ons benaderen via mail di whatsapp.
E-mail: info@mediakoning.nl
Numero Whatsapp:  + 31619886410

Hoe kan ik het beste contattami Jullie Opnemen?

Je kan ons benaderen via de mail, whatsapp di telefonisch.
E-mail: info@mediakoning.nl
Numero Whatsapp:  + 31619886410
Tel.: +31619886410

Altre domande

Kan ik ha incontrato alleen het kastje al zenders ontvangen?

Nee, naast het kastje heb je ook IPTV abonnementen nog.
Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV abbonamenti. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

Verkoopt Mediakoning o abbonamenti IPTV?

Wij van Mediakoning verkopen geen IPTV abbonamenti. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

La mia situazione non è quella che devo fare adesso?

Bij overige vragen kan je contact opnemen tramite een contactformulier .
Di una e-mail sturen naar info@Mediakoning.nl

De waardering van www.mediakoning.nl bij Recensioni WebwinkelKeur è 9.1 / 10 basato su 2302 recensioni.
Il tuo carrello acquisti