Garanzia e riparazione

Wie repareert mijn prodotto?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen het product naar de levancier. 

Hoe meld ik mij riparazione online aan?
Puoi ricevere una risposta tramite e-mail info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

Cosa posso fare per riparare il mio prodotto in ritardo? 

  1. Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op inviare.
  2. Visualizza il codice prodotto per la spedizione: 
  3. Pak het goed en stevig in. Hoeft geen originalele verpakking te zijn. 
  4. Verwijder waar nog je data en account.
     Stuur het pakketje tramite PostNL terug naar Mediazione 
  5. Zodra de reparatie gedaan è krijgt je bericht van ons.

Ci sono costi allegati?

Il periodo di garanzia è già molto costoso.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

 

Il mio prodotto può andare bene anche per la riparazione?

Ja, je kan je product in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoft de reparatie dan niet aan te melden.

Noi proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak is er wel meer tijd en rust nodig voor de reparatie.

 

Il mio prodotto può anche essere riparato?

Sì, je kan je product opsturen voor reparatie. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

De waardering van www.mediakoning.nl bij Recensioni WebwinkelKeur è 9.1 / 10 basato su 2295 recensioni.
Il tuo carrello acquisti