Preguntas frecuentes

Service

Bestellen y betalen

¿Cómo hago un pedido?

Producto en winkelwagen plaatsen

  1. Producto Kies het gewenste
  2. Voeg het product toe aan de winkelwagen.

Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

¿Hoe wijzig ik een geplaatste bestelling?

Als het product ons magazijn nog nog heeft verlaten. Kan je een e-mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.

En het onderwerp kun je dan de woorden "wijziging bestelling" vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

U vermeld de wijziging, en wij nemen póngase en contacto con op om deze door te voeren.

¿Cómo cancelo un pedido?

Annuleren kan ons alleen as het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen “bestelling afgerond”). Kan je een een mail sturen naar info@mediakoning.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.

En het onderwerp kun je dan de woorden "annuleren" vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

Heeft het product de magazijn al verlaten y will u toch anuleren?
Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij deur.

¿Cómo se dice mi mejor bevestigd?

Abra la puerta jou ingevoerde e-mailadres ontvang je een bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer goed.

Zo kunnen nos jou bij vragen de opmerkingen beter van dienst zijn.

¿Warom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, es de bestelling goed doorgekomen.

Het kan zijn dat de email in de Spam is blijven haken. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info @ mediakoning

.nl.

¿Cómo puedo pagar mi pedido?

 1. Ideal   
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'iDeal'en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de betaling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

2. Banca SOFORT  
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'SOFORT' en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

3. Dirigir la escritura bancaria

Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening es acreditado, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

4.PayPal     
 
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

  1. Bancontact (señorDinero en efectivo ) 

Je kiest in de afrekenpagina voor de optie 'Bancontact'. Vervolgens klik je op 'bestelling plaatsen'. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systemem. 

Mijn betaling en línea es mislukt.

Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook in je Spam. Heb je geen email ontvangen? Estuvimos en el correo electrónico info@mediakoning.nl y se reunió con het onderwerp: ¿Es mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, nombre en dirección mía. Wij controleren dan jouw bestelling.

¿Qué puedo hacer con mi factuur vinden?

Zodra estamos de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een email op info@mediakoning.nl se reunió de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op. 

Entregar & Quitar

¿Kan ik mijn bestelling vandaag nog ontvangen?

Ja. Wij palancas nu ook op dezelfde dag!

Als je doordeweeks van maandag t / m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Entrega el mismo día'. Bestellingen Tussen 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde dag geleverd a través del mismo día als verzendmethode. 

Bestel je na 10:00 hasta 23:59, dan ontvang je de bestelling de volgende dag

¿Kan mijn pakket na bestelling nog naar een ander adres verstuurd worden?

Si no es lo mejor, podemos enviar un correo electrónico a info@mediakoning.nl. Zet in het onderwerp: Dirección de Wijziging 

Wij wijzigen het adres dan voor jou.

¿Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Ja. Als je doordeweeks van maandag t / m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'Entrega el mismo día'. Bestellingen Tussen 00:00 ('s nachts) en 10:00 ('s morgens) worden op dezelfde dag geleverd a través del mismo día als verzendmethode. 
Pedidos para 17:00 Worden de Volgende día gratis suministrado conocí a PostNL de Método de dispensación.

¿Cuáles son los costos de envío?

  • total € 50 libras de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland met PostNL 
  • Desde € 50, - zijn de verzendkosten Libre en los Paises Bajos conocí a PostNL
  • Snelle palanca a través del mismo día kost 5,95 (para 23:59 ordenado morgen en huis, de para 10:00 ordenado mismo día en huis). 

¿Waar es mijn pakket?

Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je código de seguimiento y localización, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@mediakoning.nl. 

Wat als mijn pakket vertraagd es?

De bezorging está en de handen van de koerier (PostNL de DHL)). Via hun sitio web kan je met de track y rastrear nummer de bestelling en de gaten houden. 

Wij weten dat zij als betrouwbare socio es mejor hacerlo om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond worden. 

Kan ik mijn producto ophalen?

Ja, dat kan. Je kiest op de afrekenpagina voor de optie 'afhaal op afspraak'. 
Je kan een correo electrónico sturen naar info@mediakoning.nl de bellen naar +31619886410.

Neem bij het afhalen van het product de bevestigingsmail, zodat je dit kan laten zien als bewijs. Puede usar su teléfono.

¿Levante a Jullie en su país de origen?

También realizamos envíos fuera de los Países Bajos a países de Europa. El tiempo de entrega es diferente en Bélgica, por ejemplo, tiene un tiempo de entrega de 1 día mientras que otros países tienen un tiempo de entrega de 3-5 días hábiles. Enviaremos un seguimiento y rastreo, así que manténgase atento.

¿Qué puedo hacer als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

  1. De Pista &Trace código van het pakket volgen.
    Je vindt deze in je bevestigingsemail. Controleer bij de koerier de de tijdvakindicatie van de bezorging es verschoven. 
  2. la bezogadres
    A la derecha het bezogadres dat je tener ingresóControleer ook je código postal. 
  3. De Brievenbus
    Tienes un no se Thuis Bericht recibir? Dan es het paquete en de Buren Preocupado de Bezorger tiene un nuevo momento bezorg ingeplandia. 

A la derecha dit allemaal, maar heb je sin embargo geen paquete recibir? Dan de neem contacte las etiquetas  Complementos op. 

Wat kan ik doen als mijn producto kapot de beschadigd is geleverd?

Dit lossen wij voor u op.

Binnen 30 dagen vul je dan het retourformulier in, je vermeld dat het product beschadigd is in dat je een vervangend exemplaar wilt. 

Wij zullen het product dan kosteloos voor jou omruilen.

¿Cuáles son los tiempos de entrega?

Pedido y pago recibido el Día de entrega esperado
domingo lunes
Lunes antes de las 23:59 pm martes
Martes antes de las 23:59 pm miércoles
Miércoles antes de las 23:59 pm jueves
Jueves antes de las 23:59 pm viernes
Viernes antes de las 23:59 PM lunes
sábado lunes

Zelfde dag en huis? Dat kan als je maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 10:00 bestelt!

Retour y ruilen

¿Cómo funcionan las devoluciones?

Ook als je op afstand koopt, heb je dezelfde opties als in de winkel. 

Je kan je product bekijken y dan besluiten om zonder opgave van reden het product terug te sturen.

Retourneren es mogelijk binnen 30 dagen. 

Wanneer es retourneren gratis?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, incluido verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor Same Day (zelfde dag Levering), dan wordt deze dienst niet vergoed.

Retourneren es altijd gratis en Nederland. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland se inclinó u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten. 

¿Qué pasa con el retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van jouw product een retour aanmelden.  

¡Dejar op! Dit betekent dat: 

  • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
  • Het product mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas de afval van huis meeleveren) 
  • Indien het product beschadigd (diepe krassen de breuken door verkeerd gebruik) es kan het retour worden geweigerd de kosten in rekening gebracht worden.

Er zijn 2 opciones principales: 

  1. Je product ruilen voor een other product.
  2. Je product gratis laten retourneren het geld wordt dan teuggestort op de rekening

Bekijk het product zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met het product om. Para usted, betekent dit dat je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt en wij kunnen dan een andere klant met het product blij maken. 

¿Krijg ik na retourneren het volledige bedrag terug?

Vaak bien. Hierbij zijn 3 opties mogelijk: 

  1. Je bekijkt het product zoals je in de winkel zou doen.
    Je krijgt het volledige bedrag terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​er beschadigingen en gaat een deel verloren.
    Je krijgt het bedrag deels terug. 
  1. Bij het bekijken ontstaan ​​meerdere de heftige beschadigingen de het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
    De retour wordt geweigerd. 

Hoe fusionar ik en línea mijn retour aan?

Bij Mediakoning kan je makkelijk retourneren. Dit kan snel a través del retourformulier en línea.

¿Puedo anular mi devolución?

Dat es niet nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt jouw Retour geannuleerd.

Garantía y reparación 

¿Cuánto tiempo tengo la garantía?

Op alle producten heb je 12 maanden garantie. Op de product page vind je bij de specificaties ook de garantieduur.

¿Qué es mijn garantiebewijs?

De factuur die je hebt gekregen is een garantiebewijs.

¿Wie repareert mijn producto?

Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier.

Wanneer es mijn producto gerepareerd?

Dat es por producto en probleem verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 semana. 

Sturen wij het voor je op naar de leverancier dan duurt het 2 a 6 weken.  

¿Cómo combinar mi reparación online?

Je kan het retourformulier invullen se reunió con uitleg van het defect. Je krijgt van ons een mail se reunió con las instrucciones.

De reparatie retourneer je naar het volgende se dirige:

Nieuwe Hemweg 7P
1013BG
Amsterdam

De kosten van verzending worden door jou gedaan.

¿Qué puedo hacer con mi producto para repararlo tarde?

Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakönig.nl op mandar. 

Maak het product klaar voor de verzending: 

  1. Verwijder waar nodig je data en account van het apparaat.
  2. Pak het goed en veilig in, hoeft geen original verpakking te zijn.
  3. Stuur het pakketje vía PostNL terug naar Mediakoning.

Zodra de reparatie gedaan es krijgt je bericht van ons.  

¿Kan ik mijn producto ook op locatie afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je producto en onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
 
We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig voor de reparatie.

Je kan de reparatie altijd opsturen a través de PostNL. 

¿Es reparatie altijd gratis?

Ja, bij ons es reparatie altijd gratis.

Er gelden wel 2 voorwaarden: 

  1. Het betreft een fabricagefout. 
  1. Het valt binnen de garantie periode. Esto puede aparecer en la página del producto.

Contacto

¿Ik heb een technische vraag waar kan ik terecht?

Bij technische vragen kan jeen contact opnemen a través de un formulario de contacto.
Je kan ons benaderen via de mail de whatsapp.
Correo electrónico: info@mediakoning.nl
Número de Whatsapp:  +31619886410

¿Cómo puedo contactarme mejor con Jullie Opnemen?

Je kan ons benaderen via mail, whatsapp of telefonisch.
Correo electrónico: info@mediakoning.nl
Número de Whatsapp:  +31619886410
Telnr .: +31619886410

Otras preguntas

¿Kan ik conoció a alleen het kastje al zenders ontvangen?

Nee, naast het kastje heb je ook IPTV abonnementen nodig.
Wij van Mediakoning no utiliza IPTV. Wij kunnen je daar ook geen consejos bij geven.

¿Verkoopt Mediakoning o IPTV disponible?

Wij van Mediakoning no utiliza IPTV. Wij kunnen je daar ook geen consejos bij geven.

Mijn vraag staat er niet tussen wat moet ik nu doen?

Bij overige vragen kan je contact opnemen via een contactformulier.
De un correo electrónico sturen naar info@Mediakoning.nl

Furgoneta de waardering www.mediakoning.nl bij WebwinkelKeur Opiniones es 9.1 / 10 basado en 2304 comentarios.
Jouw Winkelwagen