Garantía y reparación

¿Wie repareert mijn producto?
Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier. 

Hoe meld ik mij reparatie en línea aan?
Je kan ons e-mail opsturen naar info@mediakoning.nl. Je krijgt van ons een reparatieformulier.  

¿Qué puedo hacer con mi producto para repararlo tarde? 

  1. Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@mediakoning.nl op mandar.
  2. Maak het product klaar voor de verzending: 
  3. Pak het goed en stevig in. Hoeft geen originele verpakking te zijn. 
  4. Elimina tus datos y tu cuenta cuando sea necesario.
     Stuur het pakketje a través de PostNL terug naar Mediakoning 
  5. Zodra de reparatie gedaan es krijgt je bericht van ons.

¿Hay costos adjuntos?

El periodo de garantía no es gratuito.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

 

¿Kan ik mijn producto ook in de winkel afgeven voor reparatie?

Ja, je kan je producto en onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden.

We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Vaak is er wel meer tijd en Rust nodig voor de reparatie.

 

¿Kan ik mijn producto ook opsturen voor reparatie?

Ja, je kan je producto opsturen voor reparatie. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt.
Wij vergoeden geen verzendkosten.

Furgoneta de waardering www.mediakoning.nl bij WebwinkelKeur Opiniones es 9.1 / 10 basado en 2302 comentarios.
Jouw Winkelwagen